söndag 28 februari 2010

LITE SHOPPING SÅDÄR PÅ SÖNDAGSEFTERMIDDAGEN

Det blev lite shopping på Hansa idag med gulle-Amanda. Det var väldigt värt och piggade upp den här söndagseftermiddagen! Jag hittade mina loafers jag bestämt mig att skaffa iår, vita vatt dem, precis såna jag har tänkt att jag ska ha! Sen hittade jag ett par öronhängen för 29 :- på Bikbok , snacka om billigt. Sen hittade jag min jeansjacka! Jag har bestämt mig för att jag ska ha en jeansjacka i år, ljus ska den vara, alltså jätteljus , och normal längd - ingen som slutar i midjan. Sen bestämde jag mig för att de måste vara en Levis elle Lee, märkesnörden slog till där - det var länge sen! Men såg den på Carlings, var dock inte på shoppa jeansjacka-humör så ska fixa den på tisdag. Blev donken på det också, nu är jag trött , håller på att bli förkyld också, eller kanske redan är. Jobbigt iaf!


Inga kommentarer: