söndag 7 februari 2010

GILLAR HM IGEN, TILLS VIDARE...

Jag gillar HM igen. Eller ja, jag ska kanske inte säga för mycket, men har fått jättebra mail iaf. Jag ska få min kavaj iaf, den som är slutsåld. Jag mailade och frågade iaf de hade fler och då hade dom en kvar och den ska jag få köpa :) Helt överlycklig! Det är helt sjukt att man kan bli så glad över ett klädesplagg.

Det blev jobb igår på Palace, helt okej kväll faktiskt. Jag hade spel nästan hela tiden och så det gick väldigt fort. Några drygskallar fanns såklart, men över lag inte så många puckon. Jag har också jobbat klart för idag, slutade kl 12. Riktigt skönt, nu har man hela dagen och slappa så mycket man vill. Kanske sova en liten stund, blev bara fyra timmar inatt ju :/


Bilen är helt kass, ska kolla på ny i veckan. Min Seat Leon är alldeles för dyr :(


Årets dealer i Kalmar 2009

Inga kommentarer: