tisdag 2 februari 2010

IKVÄLL ÄR DET FINALDAGS!


Jag hade inte planerat utgång imorgon, men fick sms om att Dj Quality kommer till Kalmar. Harrys dårå, som jag inte gillar. Men får nog blir en utgång och hälsa på honom. Han har ju inte varit här sen sommaren 08, då jag hängde på Vallen hela sommaren. Jag skulle jobbat den kvällen men blev ledig och hade så stört roligt, vi dansade inne hela kvällen bara för att det var så pass bra musik, höll på att dö av värmeslag bara! haha.

www.djquality.se

men känns ändå som det är olearys som gäller imorgon, det är favvostället! :)

längtat hela dagen: PARADISE HOTEL - final ikväll! jag hoppas verkligen Kristoffer vinner, tycker dock inte om Erika. men jaja , har dock hört rykten om att Jackie vinner... hoppas inte!!!


(bild: har inte kopierat nånstans, utan är skickad på msn...)

Inga kommentarer: