söndag 7 februari 2010

OBOY LÄTTROAD

Namn: Josefin Gustafsson
Kallas för: Josse , Jossan , Lillan
Stjärntecken: jungfru
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Piercingar: bara öronen kvar
Tatueringar: en på ryggen
Längd: 158 cm.
Skostorlek: 38
Hårfärg: ganska blond just nu :)
Fräknar: neeppp!
Motto: det löser sig alltid
Kär?: neee, det är jag inte
Önskar du att du bodde någon annanstans?: nej, det gör jag inte, trivs här
Tycker du att du är attraktiv?: haha absolut, det måste man ju tycka ;)
Dricker du?: massa, favoriter: mjölk, oboy, juice o freddes special ;P haha
Röker du?: Noooo!
Vilket schampo använder du?: massa olika, jane hellen bland annat ^,^
Vilken parfym använder du?: dkny - green delicious, calvin klein - euphora blossom, escada, britney, naomi campbell. beroende vilket humör:)
Vad är du rädd för?: mja, behövs en funderare på det.
Gillar du att tvätta?: neee, så sjukt tråkigt. hänga upp tvätten sen är så jävla trist.
Gillar du berg- och dalbanor?: jaaao, kittlar lite i magen ;P
Senaste:
Filmen du hyrde?:
var sjuukt länge sen jag hyrde film...
Filmen du köpte?:
ingen aning där heller, köpte hipphipp för ett bra tag sen.
Låten du hörde?: Blondie - one way or another
Låten du laddade ner?: laddar inte ner längre, allt finns nästan på spotify
Personen du ringde?: elsis
Personen som ringde dig?: mammi
TV-program du såg?: 2 ½ men - bäästa =)
Person du tänkte på? D.

Favorit....
Låt?:
åhhh så svårt och bara säga EN låt. men charta 77 - sköna värld känns rätt idag iaf
Sak att göra?: shoppa, jobba och dricka drinkar.
Sport:
hahaha, jag gillar inte sport. friidrott kan funka att kolla på.
Dryck: mjölk
Kläder: jeansleggingsen är helt underbara
Film: Pulp fiction
Bil: Mustang GT
Serie: 2 ½ men och Gossip girl
Har du någonsin gråtit över en pojke?: jao, det har man väl gjort...
Gråtit över en flicka?: ibland blir man lite för besviken.
Ljugit för någon?: jaa, det har väl alla mer eller mindre.
Varit i slagsmål?: neej jag hatar bråk, så himla onödigt.
Blivit arresterad?: hahah neej :)
Träffat någon från internet IRL?: nja, jag tror faktiskt inte det..

Antal…
Gånger du varit kär:
jag vet inte riktigt, kanske 3 ggr "på riktigt" ?!
Gånger ditt hjärta brustit?: en gång om man ska vara sån...
Hjärtan brustet på grund av dig?: jag vet inte, bryr mig inte speciellt.
Tjejer du kysst?: det har väl hänt på fyllan nån gång sådär, inget jag håller på med nu längre.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: det är ett par stycken iaf :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ett antal gånger...

Senaste…
Boken du läste?:
storlek 37
Personen du fick e-mail av?: HM eller facebook.
Personen du fick brev av?: fick nån tråkig jävla räkning...
Personen du fick sms av?: Anton
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: itorsdags :)
Saken du köpte?: haha mjölk :P

Vad har du gjort idag?: jobbat några timmar , sovit, tvättat och latat mig :D
Brukar du svära mycket?: nee faktiskt inte..
När stiger du upp på morgonen?:
mycke olika, beror på jobb och humör :) men försöker masa mig upp innan kl 11 iaf.
Vad har du på dig?: mjukisshorts och oversizelinne ^,^
Vad ska du göra ikväll?: sooooooova =)
Vad är du allergisk mot?: gluten.
Var har du ont?: har inte ont nånstans idag!!
Använder du hårspray?: nepppp. är inget fan av det, håret blir så jävla trassligt och tovigt
Kan du stå på händer?: neeee,
Håkan Hellström eller The Ark?: the ark!
Salt eller socker? socker, är sockerberoende. inte helt okej alltid
Gillar du ketchup? ahhhh , det är mumsigt
Är du glad nu?: jag är oftast alltid massa glad :)
Var du glad igår?: jaaaarå, det var en bra dag
Vad dansar du till?: hahaa, dansar inte så ofta. men till det mesta, bara jag är på bra humör och lite full så går de mesta hem!
Stockholm är… ?: en stad för många vänner har flyttat till....
Göteborg är… ?:
en stad jag spenderat alldeles för lite tid i...
Kan du sjunga?: neeee, men gör det ändå (a)
Spaghetti eller makaroner?: spelar ingen roll liksom...
Land du vill besöka: sydafrika

Inga kommentarer: