torsdag 28 september 2017

skönt med en ledig dag

Igår skrev jag tenta, den gick väl som förväntat. Inte den bästa tenta jag skrivit, men det har varit svårt att hålla fokus. Men en omtenta är inte hela världen :) 

Idag blev vi lediga, så skönt! Jag var både en sväng på Avion och inne i stan, sen lagade jag mat och vilade. Sen var det dags för träning, igår kunde jag inte träna för jag hade inget fokus eller energi. 
Men idag gick det jättebra :) 
Här är från ett clean-komplex. 1 high hang + 1 hang + 1 jerk 
Sedan körde jag frontböj, sen kom Oscar och skulle köra en snatch-EMOM, så då hakade jag på den. 
EMOM 15 min 
1 hang snatch + 1 snatch
den gick sjukt bra. gjorde 8 minuter på 35 kg, väldigt nöjd.

Imorgon har vi en föreläsning på fm, sen är det helg! Jag är ledig och har bara träning + inflyttningsfest inplanerat. skönt med inga måsten. 

hej hopp

Inga kommentarer: