lördag 16 september 2017

heeeelg


 I torsdags så träffades vi ett par stycken från klassen hemma hos Linnéa för att ha hejdå-fika för henne och Hannah som åker till Italien nästa vecka. Jag vill verkligen inte att Linnéa ska åka, och det var väldigt jobbigt att säga hejdå. Sen i vår är det inte så mycket kvar av utbildningen. 

Förkylningen är bättre, men har lite känningar kvar i halsen. Men igår tränade jag extremt lugnt, jag blev inte ens svettig. Jag körde romwod, ryck och strikt press + pullups. Idag ska jag också träna litegrann, böja och kanske stöta. 

Ikväll ska vi fira min födelsedag, tanken var middag men det blev tydligen fest. Alla verkade väldigt taggade på fest, så det blir kul. Jag har packat ihop mig för en heldag, Jens och jag ska åka och handla nu. 

Ha en trevlig helg :)

Inga kommentarer: