tisdag 19 september 2017

sjukt bra födelsdagsfest!

I lördags så firade vårt crew min födelsedag. Vi käkade middag och sen drack vi massa sprit. Richard var spritansvarig så han fixade bål. Det var en himla trevlig kväll, med ett väldigt trevligt gäng! Det blev mycket dricka, men de flesta höll det på en bra nivå. 
Camilla och jag finklädda kvällen till ära :) 

Gruppbild på nästan alla inblandade. Bra biceps var min beskrivning på Insta, haha :) 
Vi saknade såklart Frida och Ewa, annars var jag väldigt nöjd med hela gänget. 
Söndagen startade rätt bra, men sen slog illamåendet till och sen blev hela kvällen halvt kaos. 

Så gårdagen var sådär, men det blev ändå bättre efter en hel eftermiddag tillsammans med Märta. Jag är så glad att vi läser samma kurser hela hösten. 

Idag har jag varit och tränat igen, jag körde lite lugnt både i fredags och lördags, men det gick så himla dåligt så var inte direkt värt att nämna. Men idag gick det riktigt bra! Så det var kul , nu verkar kroppen vara på gång igen :) Yeeeeey. 

Tenta nästa vecka, måste ta tag i plugget! Jaja, morgondagens problem, nattiiiii

Inga kommentarer: