måndag 2 oktober 2017

min lediga helg

Helgen är över och vi startar veckan med eget arbete. Det betyder sovmorgon och har faktiskt varit en ganska effektiv förmiddag. Nu har jag lagat och ätit lunch, så ska försöka sitta en stund till med plugget. Sen väntar träning tillsammans med Frida :) 

I fredags köpte jag mig en ny jacka - en pälsjacka! SÅ GLAD .
jag letade efter en redan förra året, men ville ha en längre modell pga låg temperatur mer än halva året här uppe och för att jag alltid cyklar. den här jackan från Vila hittade jag på Modigt på Avion, ibland har jag faktiskt tur och det visade sig att Umeå har modevecka så det var 20% på ett köp. YEEEEY 

Jag shoppade även den här blusen från Vila, den kändes väldigt höstig och fin. 

Träningen går verkligen i vågor nu, jag vet varför men det är så jobbigt när man inte kan påverka det. I fredags hade jag ett superbra pass, där jag bland annat klarade 10 repetitioner marklyft på 95 kg. I lördag kunde jag knappt vända 40 kg, så det gick svindåligt så jag avslutade passet ganska snabbt. Det är ingen mening att tvinga kroppen när den inte orkar. 
Igår hade jag ny energi så åkte till Boxen och stängde in mig i yogarummet. Träningen gick bra, jag körde bara ryck och stöt, hade inte direkt någon plan mer än att jag vill lyfta mycket och tungt. Det slutade med ett PB i ryck, ynka ett kg - men PB som PB! :) 

OCH IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG - DET ÄR MIN MAMIS FÖDELSEDAG. HURRA HURRA HURRA

Inga kommentarer: