fredag 22 september 2017

älskade farmor

När man inte tror att den här veckan kan bli värre - då händer det här. 
Igår gick min älskade farmor bort. 
Det är tungt och ledsamt här, det gör ont och det är jobbigt. 
För att göra livet lite lättare just för tillfället så har jag spenderat en hel del tid på Boxen, det är skönt att träna, att göra saker utan att tänka, att göra saker som gör mig stark och som får mig att må bra. 
Imorgon ska jag jobba, det kommer också underlätta att ha något att pyssla med. 
Att det ligger en tenta på onsdag nästa vecka får gå som det går, jag har hela måndagen och tisdagen på mig. Jag tar det då, det är inte det viktigaste just nu. 

Ta hand om varandra! 

Älskade farmor och farfar

På farmors födelsedag för ett par år sedan, jag hade bakat en väldigt uppskattad jordgubbstårta som man ser på bilden. 


Inga kommentarer: