tisdag 27 december 2016

julhelgen.

Nu är den här julen över, och vilken lugn och härlig jul det var i år. Helt i min smak :) bara de närmsta och allt fokus hamnar såklart på Agnes. det känns som meningen med att fira jul kommer tillbaka lite. Mycket mat och spel blev det.

På juldagen mötte jag upp Marie, så drog vi på fest med samma gäng som förra året på juldagen. Ett himla trevligt gäng med många gamla och nya vänner :) det här året höll vi till i en lokal, så vi behövde inte ens gå ut på krogen. det tyckte vi var riktigt skönt, bara sitta och snacka och chilla hela kvällen! 

Dagarna går fort och snart är det nytt år, som jag ska fira tillsammans med Tove. jag vet inte hur många år sedan det är vi firade nyår ihop, det ska bli så himla mysigt. 

Imorgon ska jag ta mig in till Crossfit Kalmar och se om jag får träna lite, jag körde ett lättare pass på julafton eftersom Friskis hade gratis träning för alla då. Jag var där snabbt vid öppning och tog ett rack så jag kunde köra mina set böj :) Sen gjorde jag:
10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1
KB-sving 24 kg 
burpees

Här kommer lite bilder från helgen:

Älskade bebis. Att äta mitt hår är tydligen väldigt najs

Anton och Marika

Älskade syskon

Äta på allt är roligt, som på tomten

Från festen, här med min gamla vän Robin 

Fina Marie! 

Inga kommentarer: