söndag 11 december 2016

sista jobbhelgen!

Nu har jag jobbat min sista helg på Axfood snabbgross, det känns väldigt skönt att kunna vara ledig på helgerna och lägga tid och energi på det jag tycker är roligt. Det har varit ekonomiskt bra, men jag behöver inte jobba för att klara mig varje månad. Jag gjorde det för skojs skull och nu var det inte kul längre.

På grund av jobbet så missade jag Lucialyftet på Boxen igår, det är sånthär så som är trist att jag missar pga jobb. Men jag var och käkade med ett gäng från Boxen på kvällen, så det var trevligt! Idag tränade jag efter jobbet, det var styrkelyft på Barbell. Det var inte något speciellt kul upplägg, så jag körde på lite som jag ville. Imorgon är det en ny dag och då ska jag nog köra något roligt. Typ snatch och någon metcon :)

Men tredje advent idag. Mindre än två veckor till julafton. Gud vad jag längtar hem, att få vara lite ledig. Den här kursen är riktigt intensiv och jobbig.


Nu går solen upp i typ fel väderstreck..

Inga kommentarer: