lördag 31 december 2016

2016

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag har fått testa på att jobba i storkök genom min utbildning

Höll du några av dina nyårslöften?
jag har aldrig några nyårslöften, men däremot mål;
* klara alla tentor och uppgifter på utbildningen
* crossfit-relaterade mål

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
min syster fick en dotter

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
Grekland, Rhodos

Är det något du saknar sen åren tillbaka som du vill ha år 2017?
nej, ingenting - det här året har varit fantastiskt

Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?
24/6 - då min systerdotter föddes

Vad var din största framgång 2016?
att studierna har gått så pass bra och att jag faktiskt kan plugga om jag bara vill.  


Största misstaget?
man lär sig av sina misstag sägs det..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
förutom att jag skar av en bit av handflatan på en mandolin så var det inga större missöden

Bästa köpet?
MacBook Air. 

Vad spenderade du mest pengar på?
datorn och mat, ev flygbiljetter

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
allt som Boxen ger mig är glädje! 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2016?
jag har väl ingen speciell låt, men den här har spelats mycket under hela året. 



Var du mer glad eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år? 
glad

Vad önskar du att du gjort mer?
jag önskar att jag gjort mer saker när jag var hemma över sommaren istället för att bara jobba. 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
jobba helger, men det har jag sagt upp så det blir det mindre av nästa år  

Hur tillbringade du julen? 
med familjen och så blev det fest på juldagen

Blev du kär i år? 
ja

Favoritprogram på TV?
jag kollar sällan på tv, men På spåret och Biggest loser

Bästa boken du läste i år?
Som vanligt en jättesvår fråga, men de jag kan rekommendera; Ahnhem - Offer utan ansike, Lagercrantz - Det som inte dödar oss, Jens Lapidus - VIP-rummet och Sthlm delete   

Största musikaliska upptäckten? 
jag är inte så musikalisk av mig, så jag lyssnar bara på det som faller mig in

Något du önskade dig och fick?
massa nya personliga rekord inom crossfit, men dessa har jag iofs kämpat för

Något du önskade dig men inte fick?
40 kg i snatch 

Vad gjorde du på din födelsedag? 
tränade tillsammans med ett par kompisar och på kvällen hade vi finsittning med de nya kostvetarna på Rex, riktigt bra dag!  

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre ?
ja, det är ju den här riktiga ugnen, men jag har klarat mig 1,5 år utan så klarar mig nog lika länge till 

Hur skulle du beskriva din stil år 2016? 
jeans, tisha, blus, tröja till vardags och annars tränings- eller myskläder

Vad fick dig att må bra? 
familj, vänner, boxen

Vilken kändis var du mest sugen på?
Stående: Jude Law och Jake Gyllenhaal

Vem saknade du?
familjen och Tove 

De bästa nya människorna du träffade? 
Linnéa träffade jag redan förra året, men det var först i början av det här året vi hittade varandra. 

Inga kommentarer: