tisdag 13 december 2016

bra dag med cleans

Idag har jag varit ledig från köksdriften, så himla skönt! Jag börjar bli riktigt less på det nu, man har inget liv de dagarna man är i köket, om du tränar efteråt så är du hemma halv nio-nio och då hinner du äta och duscha i princip. Men det är typ bara en vecka kvar så det är riktigt skönt! 

Efter skolan som drog ut på tiden sen var Fanny & jag tvungna att beställa varor så kom till Boxen sent med huvudvärk och noll energi. Jag gjorde några set ryck som gick så dåligt så jag åkte hem, bra beslut. 

Idag gick det mycket bättre på träningen. 
Clean komplex: 1 clean + 1 hang clean + 1 split jerk på 50 kg 
Tangerat PB i clean på 55 kg, som kändes lätt.
6 min EMOM x2 
1 clean på 50 kg 

For time: 
21 cal air bike
3 cal row
15 cal air bike 
9 cal row
9 cal air bike
15 cal row
3 cal air bike
21 cal row
Ganska jobbiga intervaller, men det var roligare än förväntat :) 

Imorgon är vi inte i köket, utan vi ska förbereda inför vår dag på torsdag. jag längtar tills den är gjord och vi skrivit klart rapporten efter det, så man kan släppa det här momentet. jag längtar verkligen hem nu!!!


Inga kommentarer: