fredag 23 december 2016

äntligen hemma i Småland!


Idag kl 10 gick flyget hem till Kalmar. jag hade en sjukt smidig flight, 30 minuters anslutning på Arlanda så det var bara att gå vidare till nästa gate och hoppa på nästa plan. Jag fick resesällskap till Arlanda med Hugo, så det var väldigt trevligt faktiskt :)

Mamma och pappa kom och hämtade mig. Senare på eftermiddagen så kom Elin och Elias förbi med Agnes och sa hej. så mysigt att få gosa och leka med henne en stund :) jag får ju snap varje dag men det är ändå inte samma sak. 

vi har bakat lite julgodis och mest hängt här hemma. kollat på julspecialen av På spåret och nu är vi allesammans rätt trötta. det ska bli så skönt att få vara hemma ett par dagar och varva ner. 

Igår hann jag med ett sista pass på Boxen för i år. jag körde bara saker som jag tycker är roligt för motivationen var ganska låg när jag väl kom dit efter skolan. men det gick bra, jag körde clean & jerk och snatch - hitta en tung etta (som vanligt) sen
EMOM 18 min
minut 1: 5-7 pullups 
minut 2: 7 OHS 
minut 3: 10-12 burpee over bar 
jag körde en liknande i somras fast med burpee boxjump, men ville göra burpees. den var jobbig men när jag gjorde den i somras så höll jag på att dö. hahah, vet inte om det var för att den blev mindre jobbig nu eller om jag fått bättre flås. oklart! 

Imorgon börjar julefirandet! Som jag har längtat, det ska bli så mysigt :) 

Inga kommentarer: