torsdag 9 januari 2014

skön ledig dag!

härligt med en ledig dag! startade upp med tvätt sen blev det gymmet, det var dags för veckans benpass. jag supersetade hela passet, så fick upp pulsen rätt rejält :) imorgon ska jag köra yoga igen, får se hur kul det blir den här veckan..
reebok och röhnisch, jag längtar till vårkollektionerna ska släppas. jag vill ha nya träningskläder nuuuu!! röhnischs släppts på hemsidan nästa vecka och jag hoppas att dom kommer med massa goa kläder som vanligt! :)

Efter gymmet så blev det lunch i stan tillsammans med Anna, vi käkade buffé på Ming. vi satt där länge och snacka eftersom regnet öste ner, så jag tog faktiskt bussen in till stan. rätt ovärt, man får vänta länge och trängas med massa folk och det går säkert fortare att cykla in, men sen är det ovärt att vara genomblöt när man ska gå på stan ^,^ när jag kom hem fick jag ont i magen, så har slappat i soffan och kollat på House of cards, bra serie! :) 

Inga kommentarer: