torsdag 23 januari 2014

dagens lunch.

Härliga lediga dag! :) jag startade dagen på gymmet, gjorde en ny mätning och trots dålig mat nu i hela december så visade den bra resultat, så nu ska jag kämpa på med bra mat fram till sommaren, eller ja , jag kommer inte sluta äta bra bara för att det blir sommar, det är nästan lättare att äta nyttigt då! haha. grillad kyckling med sallad, det är bara inte lika gott på vintern :) sen körde jag ett ryggpass, inte det bästa passet men fick bra kontakt med musklerna.

nu har jag varit på stan med Mami en sväng :) vi åt lunch på Kama Sushi, jag har helt snöat in mig på sushi nu. det är ju så gott! jag hittade faktiskt ett nytt träningslinne - på HM... annars är det mest rea och det är tråkigt. jag har hämtat min kära cykel hos Adels också, han sjunger på sista versen nu stackarn... så jag får väl börja kika på en ny hoj till sommaren, det kanske är på tiden?!

jag har börjat med tvätten, tanken är att jag ska städa men jag blev så trött.

dagens lunch!

en liten blodapelsin som jag åt till fika igår :) mumsig! 

Inga kommentarer: