onsdag 15 januari 2014

nytt från Röhnisch

jag är ganska dålig på att vila fastän jag vet att jag ska. jag har inte tränat idag då kroppen fortfarande är trött och jag har lite värk i ryggen, jag hade ont i halsen imorse men det har släppt. jag vill ha kroppen ska vara med på fredag iaf, imorgon hinner jag inte med någon träning - vilket är lika bra.

trots träningsfri dag så har det blivit en rätt så bra dag! jag fick sms att mitt paket från Röhnisch har kommit, snabba leveranser gillar jag - jag beställde igår morse :) så jag tog först en sväng in till stan för presentjakt till min syster (inte så lätt!) och sen cyklade jag och hämtade mitt paket, skulle bara svänga in på Maxi och köpa mjölk - då visar det sig att dom har "hälsokväll" , vilket var MYCKET trevligt. det är lika roligt att fynda mat som kläder och skor, jag behövde egentligen bara ha mjölk men när de säljer frysta bär för 10 spänn/förpackningen, kvarg för 5 kr, en platta ägg för 15 kr, sötpotatis 18kr/kg + en massa annat gutt, ja då kommer smålänningen fram så man handlar på sig och eftersom jag så gott som dagligen äter de här grejerna är jag väldigt nöjd ;) och när jag nu kom hem så låg senaste Topphälsa innanför dörren, dagen kan ju inte bli bättre! nu ska jag vila hela kvällen :))))

inte så fina bilder; men här är några av träningskläderna från Röhnisch. det blev två shape tights, en tröja och en sportbehå, jag har gillat de tidigare kollektionerna bättre, för lite rosa i den här! inte så goa bilder, kommer fota nästa gång jag är på gymmet så man kan se bättre :)
gillar detaljen på tightsen :)

fina volanger uppe på tröjan :) och det är tumhål, bästaste!! finns inget goare ;)

Inga kommentarer: