onsdag 13 november 2013

lill-lördag?

ja, onsdagsutgång var länge sen. sist var nog förra sommaren? jag kommer ihåg när man var ute varenda onsdag som man inte jobbade. året efter gymnasiet, då var det mycket onsdagsfylla. och det var så himla roligt. det var mycket roligare att gå ut en onsdag än en lördag (trots att man kom in på Palace när det var 22 och man själv var 19). jag kom ihåg att man aldrig blev dålig dagen efter oavsett hur mycket man drack, man kunde utan problem ta sig bort till jobbet kl 8,9 och jobba en hel dag utan problem, fast man kanske inte kom i säng förrän fyra-tiden. eller när man jobbat 10-11 timmar och åker direkt till en förfest för att gå ut, hur orkade man det, nu är jag så trött när jag slutar jobba och skulle aldrig orka med en utgång utan att vila lite innan :P men det var helt sjukt vad man orkade på den tiden, nu är man dålig en hel dag efter och det känns alltid lika ovärt. och förfesten var aldrig desamma, alltid nya människor! det var en rolig tid och jag är glad att man tog vara på den fastän jag jobbade mycket nätter, men den delen var rolig på ett annat sätt. då en kväll aldrig såg likadan ut och även där träffade man massa nytt folk! 

men nu är jag gammal och tänker gå o lägga mig med min bok. och jag är väldigt nöjd med det :) 
två bilder från 2011 kan jag bjuda på, äldre finns inte på den här datorn. men det finns mycket på min facebook, man var duktig på att fotografera på den tiden! 




Inga kommentarer: