lördag 16 november 2013

morgonträning + liten kisse

Jag började dagen relativt tidigt, var på gymmet kvart över åtta - för det är lugnast då och det var dags för veckans benpass och då vill jag inte stå och vänta. jag övade på mina frontböj, jag kör med lätta vikter för att få in tekniken och det går bättre och bättre. men annars så var det inget höjdarpass, men det kan inte gå extremt bra varje gång. det är bara att ladda om! :)

nu har jag ätit lunch, lax och grönsaker i ugn - så himla smidigt att göra allt i ugnen samtidigt. och det blir inte så mycket disk heller. kommer förmodligen aldrig tröttna på att äta så bara för att det är så enkelt!

jag jobbar kvällen idag, så ska bara vila fram tills dess med min bok och något avsnitt Downton Abbey - hur bra är inte den serien?? SÅ BRA! 

itorsdag så gosade jag lite med Svante :)

Inga kommentarer: