onsdag 6 november 2013

paj + benpass

efter att jag häromdan läste en artikel i nån "träningstidning" om städning så kände jag att det var dags att storstäda igen. artikeln handlade bland annat om hur äckligt det är i ens säng om man inte städar och byter sängkläder ofta! så på morgonen gjorde jag tråkiga saker; tvättade, städade och sen lagade jag mat.

det blev en annan variant av thailändsk kycklingpaj. alla purjolökar var gigantiska igår när jag handlade så jag hade vanlig lök istället, det fanns inga skalade räkor så jag struntade i räkorna. det blev gott iaf!
pajen innan jag häller på äggstanningen av kokosmjölk och ägg. 

passar på och spänner mig lite samtidigt som jag fotar nya linnet från Nike.

dagens träning: ben. något jag ofta ser folk göra på gymmet är frontböj så jag försöker göra det någon gång ibland, det kräver mer teknik och är bra att öva på. så det körde jag idag tillsammans med benpress, raka mark, draken, utfallsgång och höftlyft. avslutade med 1000 m rodd , alltså mina ben bara skakade när jag gick därifrån och jag trodde jag skulle kräkas! :) 

Inga kommentarer: