lördag 23 november 2013

#DM30

Tjena! Igår bjöds det på en försenad 30årsskiva för Daniel. vilket var en supertrevlig fest där alla var på toppenhumör, jättekul :) det blev ganska sent, vi tog en buss strax innan två hem, och jag hade cykeln vid stationen så tog en avstickare på Olearys innan hemgång. så det blev ganska sent, förstår inte hur jag hade energin att vara uppe och framför vara så pigg så länge, jag gick upp tio i sex igår morse och jobbade fram till kl 14. sen var tanken att jag skulle vila lite inför kvällen, det gick inte - jag var inte ett dugg trött. så jag åkte iväg på ett spinningpass , så gutt!

jag är inte så dålig idag vilket är superskönt! :) så jag ska träna lite senare tänkte jag, annars har jag inte så mycket planer. det är skönt att bara vara också, kolla något avsnitt Downton  Abbey :)

bjussa på några bilder: 
#DM30 


Inga kommentarer: