tisdag 19 november 2013

mitt skäms-program

Tjena! det har inte hänt överdrivet mycket de senaste dagarna, igår hade jag vilodag från träningen - jag var helt slut i kroppen och jag måste bli bättre på att lyssna på den och vila om den vill det. men imorse var det dags igen, jag var jättetrött när klockan ringde strax efter sex.. men upp kom jag och iväg kom jag, bröst och axlar fick jobba idag, jag har inte tränat bröst så himla länge bara för jag tycker att det är lite småtrist, men nu börjar jag gilla det mer och mer och ibland ser jag faktiskt fram emot bröst och axelpasset mest på hela veckan. konstigt det dära! jag har inte bestämt om det blir rygg eller ben imorgon, vi får se :)

nu har jag jobbat hela dagen och kom hem vid halv åtta, så jag har kollat på gårdagens premiäravsnitt av Svenska Paradise hotel!! Äntligen, vad jag har väntat på den här säsongen! jag har inte skyhöga förväntningar men är positivt ställd efter första programmet! trots den töntiga inledningen - typiskt Sverige! det finns mycket skit som går på tv och jag ser inte på något av det , om jag ska ha ett skäms-program så väljer jag Paradise hotel framför Ensam mamma, Bonde söker och alla andra tramsprogram! :)

en ganska dålig bild från dagens träningspass, ska bättra mig! 

Inga kommentarer: