torsdag 3 januari 2013

suss&joss

Första dagen av sju arbetsdagar i rad är avklarad. För att få vara ledig tre dagar så kunde jag jobba på min lediga helg och råkade därför säga ja till sju dagar i rad utan att tänka, jaja det är ju knappast första gången! 

Efter jobbet blev det ett besök på Body Shop som har rea och på deras vinter- och sommarrea tar de hem mina favorit-bodybutter: Papaya & Passionsfrukt. i somras så köpte jag tre papaya och den sista är nästan slut, nu fanns det bara passionsfrukt och lika glad är jag för det :) fast Persikan som nu finns i ordinarie sortiment är riktigt najs också! Jag använder inga andra hudlotioner, bara bodybutter - det finns inget bättre!

Ett pass gympa blev det ikväll. det var nytt "program" - lite för mycket dans för min smak. men styrkan gillade jag, får ge det ett par gånger till och se om jag kommer in i det.  

Suss&joss kör musikquiz. här är en bättre bild på klänningen. 
väldigt fin, ganska dyr - men riktigt nöjd att jag har kommit i så pass bra form att jag kan ha på mig en sån tajt klänning , det hade aldrig gått för ett år sedan :) 

Inga kommentarer: