onsdag 2 januari 2013

marc by marc jacobs


Jag har länge tänkt, jag har nog inte tjatat så mycket, att jag ska köpa mig en Marc by Marc Jacobs klocka. Jag har suttit och klickat runt och bara velat ha så himlans mycket! Jag begav mig inåt Kalmar city för att försöka hitta några roliga träningskläder, inte så otippat så hittade jag ingenting. Men av en ren slump tittade jag in i Björkegrens urmakeris skyltfönster och där var den! Den ropade på mig och med en glimt på prislappen som jag inte låtsades att jag såg så kom jag hem med en ny fin klocka! Och är jag är så otroligt nöjd och glad - det är sjukt att en liten pryl kan få en att känna så som man gör. Nu kanske det blir köpstopp hela resten av månaden - men det är den så värd! :)

Och.. det blev ett pass Bodypump ikväll - så gutt! Passet var fullbokat, nu kommer det bli en kaosartad månad på gymmet igen när alla ska börja träna igen, längtar redan till februari då det är som vanligt! ;)
Marc by Marc Jacobs - stål med guldiga detaljer
(urtavlan är vit, den ser lite ljusrosa ut på bilden)