fredag 25 januari 2013

Django unchained

Vilken fantastisk fredag! Ledig, löning, sol, shopping, bio, träning.

Jag började dagen på gymmet, körde armar och mage - magen kändes "svag", kan beror på gårdagens corepass så nu får den vila nån dag, vaderna kändes det i efter joggandet igår men gjorde mina intervaller på bandet efter styrkepasset ändå, det ska bli rutin nu!!

Därefter blev det en runda in till stan med lillebror som också var ledig. Jag hittade nya fina träningskläder och skor och så tog vi en lunch på 4kök.

Vid halv sex gick den tidiga föreställningen av Django unchained, så det har jag varit och sett nu! Jag säger bara: om Du ska se en film på bio i år så är det DJANGO! Jag vill bara se den igen och det är väldigt sällan jag har lust att se en film mer än en gång , så bra är den! :)




Inga kommentarer: