tisdag 29 januari 2013

nytt rekord

En till sommarbild, men det är bara 1,5 månad till Turkiet :) 

Hallå ja! Nu har jag intagit hörnet i soffan efter en lång dag - först träning! Som gick superbra, det är väl det enda som jag känner verkligen går i rätt riktning för tillfället. jag fixade 26 armhävningar på första varvet (rekord igen :)) 20 på andra och 19 på tredje och sista varvet under Gym Cirkel. Det är jag otroligt nöjd med! Sen blev det jobb 10-19. men imorgon är jag ledig, jag har lite saker att fixa med, men ska försöka ta det så lugnt som möjligt! Och till helgen händer en massa roligheter, vilket jag ser framemot.

Just nu känner jag mig lite vilsen, jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv eller vad jag vill göra inom de närmsta åren. Jag håller på att klura på det och om jag vill börja plugga trots allt. Men det känns som jag behöver en förändring och det är bara jag som kan göra något åt det, och det är dags nu! 

Inga kommentarer: