torsdag 31 januari 2013

playing with fire


Ååå jag har sån träningsvärk i mina axlar , jag tryckte på lite extra vikt på rygglåten på pumpen igår, de där frivändningarna känns idag asså!! men eftersom jag ska iväg i helgen så körde jag träning efter jobbet idag, core + gympa. och det gick finfint. så nu har jag ätit lax och stekt rödlök & vitkål (jag var sugen på sånadära thaigrönsaker man bara tar upp från frysen och steker till, men mina har väl legat där alldeles för länge, för det vara bara en stor ihopfryst klump som vägrade dela på sig, så fick ta till en nödlösning av det som fanns hemma då jag inte orkade koka broccoli idag med :)) och så hade jag en klick lättkvarg + sambal till, ganska nöjd ändå!!

Det är bara en kort arbetsdag imorgon, sen tar jag pärlan och beger mig till Malmö :) jag ska hälsa på Maja och det kommer bli såååå roligt :))) hej hopp!

Inga kommentarer: