tisdag 10 januari 2012

STÅENDE PÅ TISDAGAR

Amen hallå! Träningsvärken i baksida lår hade lagt sig tills idag så jag kunde köra hårt på dagens träningspass, gym cirkel + core. Vilket är stående på tisdagar, skönt med rutiner! Jag hoppas nog på lite träningsvärk i magen imorgon :)

sen blev det jobb 12-19.15 , jag fick charka hela passet så att platta håret innan jobbet var ju helt meningslöst.. och nu när jag kom hem från jobbet så är tapetseringen redan klar :) så underbart! det tog bara två dagar, och det är så fint här nu. dock måste jag städa lite mer, jag har dammsugit av det mesta. åhh, så kul att äntligen få fick färdigt här!

bild: kanske dags för solariet snart igen? och jag gillar min hårfärg så sjukt mycket och jag kan faktiskt aldrig tänka mig att bli blond igen! trodde man att jag nånsin skulle säga dem orden?! :)

Inga kommentarer: