måndag 2 januari 2012

LISTAR 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, jag körde LCHF-diet i två månader :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag tog tag i min träning och gick ner i vikt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
tråkigaste året på länge, jag har bara varit på Öland....

6. Är det något du saknar sen åren tillbaka som du vill ha år 2012?
säger samma sak som förra året, en riktig sommar! :)


7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
inget speciellt tror jag inte...

8. Vad var din största framgång 2011?
att jag tog tag i min träning igen, jag tycker ju det är så roligt!

9. Största misstaget?
kan inte påstå att jag gjort några misstag sådär :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nepp, hade väl en förkyldning i början av året och sen var jag sjukskriven en dag när jag hade fått en containerlucka i huvudet som jag inte mådde speciellt bra utav.

11. Bästa köpet?
Min nya soffa kanske?! :) väldigt trevlig att hänga i. iPhone var väl inget dåligt köp heller

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, skor, mat, skitbilen och nu lägenheten.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina fina vänner och min familj.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
resten av ditt liv, Someone like you, fest hos mange, Home, The edge of glory

15. Var du mer glad eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
mycket glad!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Resa! och sen hade jag ju helst velat vara mer full men är ingen bra kombo när man tränar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
åh jag vet inte, att inte bli sockerberoende igen..

18. Hur tillbringade du julen?
med familjen, jobb på juldagen & utgång på The Sign

19. Blev du kär i år?
nej, jag har inte hittat den rätta än.

20. Hur många one night stands?
3

21. Favoritprogram på TV?
Jersey Shore, 2 ½ men, Masterchef & På Spåret

22. Bästa boken du läste i år?
jag har läst så sjukt mycket bra böcker!! Butler & Öhrlund har skrivit en massa bra böcker, Camilla Läckberg släppte en bra bok, sen gillar jag Sofi Fahrmans om Elsa, och massa massa fler. Jag ska bli bättre på att tipsa om bra böcker jag läser:)

23. Största musikaliska upptäckten?
Timbuktu. fast han inte är ny för mig så har jag återupptäckt honom, mycket pga hans medverkande i Så mycket bättre.

24. Något du önskade dig och fick?
ny lägenhet! :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
jag blev inte miljonär i år heller :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
vi firade med quiz på fredagen + spontanutgång så fick jag jobba hela min födelsedag, men jag var rätt nöjd:)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre ?
absolut , men man får blicka framåt

28.Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
jag tror jag hittat en stil som jag trivs i, har inte ändrats så mycket från förra året. jeans, klänning och blusar gillar jag:) kjol har jag även hittat tillbaka till.

29. Vad fick dig att må bra?
familjen, vännerna, mat, alkohol, arbetskompisarna, träning!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law och Jake Gyllenhaal

31. Vem saknade du?
Amanda, efter hon flyttade till Göteborg.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Det är flera, men Maja är en utav dom.

Inga kommentarer: