lördag 21 januari 2012

4 FAVORITER

Hejhej! Ledig lördag - så himla härligt :) kvart i åtta vaknade jag, kvart över var jag på gymmet. lika bra att vara där så tidigt som möjligt innan alla vaknat, för jag hatar att trängas och vänta på mina maskiner och vikter när jag är där. det ska gå fort och det ska vara hårt och effektivt! bästa. överkropp + mage fick jobba på bra idag, får se om jag kör ben-pass eller Bodypump imorgon...

med mina rabattkuponger från Kicks så kom jag hem med min favoritparfym Burberry - London for Women och Teint Miracle Concealer från Lancomé som jag är jättenöjd med! Sen fick jag klicka hem mascaran och kajalen från hemsidan eftersom Kalmar inte har Helena Rubenstein i sortimentet, så dom landar väl om ett par dagar. Alla fyra produkterna ser ni på bilden och det är mina favoriter när det gäller smink och doft. Dock är alla grejerna himla dyra, men dom är bra och jag tycker dom är värda varenda krona :)

Inga kommentarer: