lördag 7 januari 2012

NU ÄR NYÅRSLÖFTERNA IGÅNG...

eftersom det här blir en vit helg (om inte Suss blir frisk, för då vill vi bli fulla) så var jag på gymmet kl 9. jag har aldrig sett så mycket folk vid den tiden en lördagmorgon, jag tränar på morgonen för jag vet att det är lugnt då, man behöver inte vänta på en maskin eller vikter för att någon annan använder det. men det var ben + mage idag så gick det fint ändå.

som den positiva människa jag är så tycker jag det är skönt att det inte är så många som håller sitt nyårslöfte om att hålla igång träningen, jag skulle ju bli vansinnig om jag skulle vara fullt på gymmet varje lördagmorgon och man måste verkligen boka sina pass en vecka iförväg för nu är dom på gång. men jag vet, det lägger sig snart och blir som vanligt :)

det blev ben idag som sagt, jag hatälskar att köra ben på något sätt, eftersom man är starkare i benen så kan man ta ut sig på ett annat sätt än om man kör axlar som jag är jättesvag i. men utfallen är det värsta, men jag måste göra dom för att få en snygg rumpa! det bästa att man tar ut sig så är känslan efteråt :) nu har jag druckit min proteindrink och ska slappa en stund till Paradise, otippat;)



Inga kommentarer: