söndag 1 januari 2012

GOTT NYTT ÅR =)

Som vanligt börjar jag ett nytt år med att inventera med hela personalstyrkan på ICA. Alltid lika uppskattat..... Nytt för iår var att jag inte var så förbannat bakis:) det blev en tröttfylla igår, alltid lika värdelöst och pisstråkigt. men jobba 10 h för att sen komma hem och fixa mat och annat tar på krafterna, men vi hade väldigt trevligt här och maten smakade bra, det var det viktigaste tyckte jag! Vi hade varit seriösa och slängt ihop en trerätters; kräftstjärtstoast, smördegsbakad oxfilé + potatisgratäng och till sist chokladpannacotta! Jag är imponerad av mig själv att jag lyckades så bra med mina uppdrag: för- och efterrätt :) Sen har jag fina vänner som tyckte lite synd om mig så dom drog vidare till en annan fest vid ett-tiden så jag fick sova :)

Nu är det nytt år, nya möjligheter! =) bilden: är från juldagen , det blev inte så mycket kort igår.

Inga kommentarer: