lördag 24 juni 2017

midsommar

Midsommar! 
För ovanlighetens skull så är jag i år ledig både fredag och lördag. Så midsommarafton firades i goda vänners lag. Vi startade dagen med ett träningspass. Vi tränade samtidigt men gjorde olika saker. 
Jag hade maxning i både ryck och stöt. Så tangerat på 40 kg i ryck plus PB i stöt på 53 kg. BRA START PÅ DAGEN! 

Sen samlades vi hemma hos Frida och Jens, där vi åt lunch/middag med grillat och olika tillbehör. Vi lekte lekar, som inte bara var på skoj utan alla är väldigt tävlingsinriktade så det var bara vinst som gällde :) men vi har så kul tillsammans! Jag är så glad att jag träffat dessa underbara människor :) 

Vi lyckades ta superbra bilder på oss tjejer :) jag visste att det inte var lönt att ta med killarna ;) en stackare fick dock offra sig och vara fotograf ;) 
Jag, Ewa, Camilla, Kajsa, Annette och Frida 

Sååå roligt att Ewa kom upp och firade midsommar med oss! 

När jag cyklade hem vid 01 så såg himmeln ut såhär. Magiska sommarnätter när solen aldrig går ner. Det här är alltså soluppgången. 

Fina Frida! :) 

OCH!!! Det är ingen vanlig dag idag! DET ÄR AGNES FÖDELSEDAG! Hon fyller redan 1 år lilla pluttan, det var så mysigt att vi hann fira henne förra lördagen när jag var hemma. Gullisen! 

Inga kommentarer: