onsdag 21 juni 2017

bilder från Agnes kalas

Jag lovade bilder från Agnes kalas i helgen. Här kommer dom! 

Agnes tårta! En rosa gräddtårta, med vaniljkräm och flädermousse som inte smakade någon fläder. 

Agnes tyckte det var väldigt gott med tårta. Jordgubbar är alltid gott :) 

Fina familjen! Dom kommer snart upp och hälsar på mig i Umeå, så mysigt :) 

Agnes öppnar paket. Av mig och bror och Marika fick hon ett silverhjärta med en månadssten i. Elin hade godkänt innan, det är roligt att ha när man blir lite äldre. Sen fick hon en jättefin byxdress av oss. Och massa annat från dom andra. 

SÅ LYCKLIG OCH SÖT

Åh sötkorven! Vad jag tycker om dig :) 

Anton tyckte också det var roligt med Agnes presenter. 

Gulli-mami och jag var finklädda! Jag fick låna mammas pärlhalsband som hon fått från sin mormor, passade så bra till min nya klänning jag köpte samma dag. 

Jobbet går jättebra! Man glömmer alltid bort hur jobbigt det är att jobba, men man kommer snabbt in i det. Jag gillar att jobba, jag gillar rutiner så jag är nöjd. Idag fick jag sovmorgon, började kl 9 - vilket jag gör imorgon också :) 
Träningen går också bra. Jag körde clean & jerk och en metcon idag. 

Inga kommentarer: