fredag 26 maj 2017

open 17.3 + båten båten

Hallå! :) 
det är långhelg, men det innebär ändå plugg. 
och såklart en hel del träning! 

Igår körde jag Open 17.3 - som innehåller jumping pullups och snatch. 
Jag ville bara göra den pga snatch, jag orkar inte skriva ner den för den är ganska komplicerad. den var i vilket fall mycket jobbigare än vad jag föreställt mig. jag hade satt upp ett mål att klara 4 rundor. jag var en rep ifrån på 35 kg. det är ändå bra jobbat, men så besviken att jag föll på målsnöret. så det blir att göra om den. jag failade alldeles  för många ryck. MEN det var kul :) jag kommer göra om den tillsammans med Frida sen när hennes axel är bättre och ta revansch! 

I förrgår körde Frida och jag en rolig chipper:
50 burpees
40 front rack walking lunges 30kg
30 Shoulder to over head 30kg
20 wallballs
10 pushups
20 wallballs 
30 STOH 
40 FRWL
50 burpees 

jag har lite träningsvärk i rumpan om man säger så. 


Igårkväll sågs några klassisar på Båten Båten för lite middag och häng. Det var mycket trevligt och premiär för mig på Båten. jag var mycket nöjd med burgare och sötpotatispommes och Cava! 


Bästa Linnéa 

Inga kommentarer: