lördag 13 maj 2017

thunder.



Lördagslåt! 

Jag laddar upp för ett träningspass i eftermiddag. Jag hoppas att både arm och hals vill samarbeta. Igår vilade jag armen och körde bara romwod och tunga böj. 

Igår var en ganska dålig dag. Det var ett tag sen nu, det här året började inte så bra men det har blivit bättre vecka för vecka, dag för dag. Men sen kommer det en dipp ibland, jag har bara svårt att hantera det. 
Det är svårt med känslor man inte kan kontrollera. 
Att gå skilda vägar från någon som man tycker om orimligt mycket är jobbigt. 


men snart får jag åka hem till de här solstrålarna!! 
Jag längtar hem så himla mycket.
Igår blev hemlängtan extra påtaglig när känslorna låg utanför kroppen. 

Men idag är det mycket bättre, så det blir träning och sen ska vi äta middag hos Frida och Jens :) 

Inga kommentarer: