söndag 25 september 2016

terminens första tenta

Hej hopp!
I fredags så skrev vi tenta i Dietetik, magkänslan säger att det gick bra. Jag firade med att åka och köpa lyftarskor, som jag dessutom fyndade. Jag invigde dom såklart med en gång. Ewa och jag körde tyngdlyftning, både ryck och stöt. Det var kul :)

På kvällen så gick några från klassen ut och åt och firade att tentan var skriven. Vi åt på Plektrum och så drack vi massa vin. Jag skulle bara gå ut och äta middag, men det blev en spontan utgång plus lite vin hemma hos mig. Det blev en himla trevlig och rolig kväll. Jag var på Allstar för första gången, det var väl lite som vilket utestället som helst. Det blev ju ingen träning på lördagen, jag var inte så bakis men kroppen var sliten.

Nu är jag åter på hotell Algatan i Nybro. Imorgon börjar första praktikveckan på Nybro kommun. Flygen gick bra och jag läste en halv bok och sov hälften av resan :)


Jag och Linnéa firar med vin! :) 

Vi tog en match plockepinn! Lollo och Märta :)

Inga kommentarer: