torsdag 22 september 2016

ain´t my fault

Dan före dan. Imorgon är det tenta. Jag känner mig lugn, det är alltid en läskig känsla - men jag hoppas att det kommer gå bra :) 

Så ja, det har inte blivit så hemskt mycket pluggande idag heller. Jag åkte in till stan och köpte nya mörkblå jeans för upptäckte att dom jag hade vart sönder. Sen hittade jag en ny topp som jag känner mig väldigt nöjd med :) 

Träning tillsammans med Frida! 
Dagens pass: 
Frontböj 6x2 på 80% av max = 52,5 kg 
hyfsat lätta :) 
Metcon:
Minut 0-3: 
3 rounds of:
3 pullups 
6 pushups 
9 airsquat 
Minut 3-6:
4 pullups 
8 pushups 
12 airsquat 
osv.... 
Pullups ökade 1 reps, pushups 2 reps och airsquat 3 reps för varje 3minuters fönster. Så man körde tills man inte klarade alla tre rundor. Jag hade som mål att klara de två första 3 minuters intervallerna. Så jag började på det tredje, men hann inte klart. Pushups var det som tog musten ur en. Men det var rolig :) 

2000 m rodd - bara för skoj skull??? Jag maxade inte, men ville hålla ett hyfsat jämt tempo och få en okej tid. Det tyckte jag att jag lyckades med. 
Sen övade på handstående, något som jag verkligen behöver öva lite på varje gång jag tränar för att inte tappa det :) 

Jag bjuder på två musiktips: 

Inga kommentarer: