söndag 20 april 2014

en förkylning var det ja..


lille gulle-Svante :)

Jodå, det bröt ut det som jag kände ifredags. en jäkla förkylning med retlig hosta... hostan river och sliter i halsen på mornarna och irriterar en på jobbet, fick en hostattack på jobbet annars så är det mest ett host här och där, får huvudvärk som heter duga av allt det här.. så när jag har gjort mina timmar på jobbet så är jag rätt slut, idag blev det en liten promenad i solen på eftermiddagen fast hann sitta en timme på balkongen också! nu har jag läst ut Den andalusiske vännen, när man väl kommit in i den så gick det fort och läsa, det ska komma fler böcker av honom så de kommer jag att läsa, slutar ju lite spännande. helt okej bok! :) ska plocka en ny bok ur högen nu ikväll, får se vilken det blir. 

så ja, ingen träning på hela helgen och kommer få vila ytterligare ett par dagar. så jäkla drygt! det är bara en månad sen jag var dålig sist, precis innan jag åkte till London var jag förkyld.. fattar inte, jag som aldrig brukar vara sjuk... men hoppas jag haft mitt efter det här och klarar mig länge tills nästa gång :) 

Inga kommentarer: