lördag 12 april 2014

fin lördag

hallå ja!! värdelös natt, sov två timmar, kunde inte för allt i världen sova, och jag har lärt mig att det är lönlöst att ligga o vrida sig så jag kollade två avsnitt Game of thrones, började om från början jaaaa.. så välgjord serie!!! sen läste jag i min bok, och när solen börjat titta fram blev det promenad.

gym + yoga körde jag idag. älskade marklyft, femmor på 75 kg - kändes lätta! och glödyoga efter det, den var mer utmanande idag, riktigt bra. gillar yoga nu, haha. bra så.

en sväng in till stan med bror för att leta present till pappa. vi åt lunch och hittade ingenting till oss själva. sämst utbud just nu, japp. sen åkte jag hem och sov ett par timmar :)

nu målar jag naglarna och ska snart ta mig bort på förkrök, det vankas utgång. peppa peppa.
fin morgon


slut tjej


eftersom jag inte hittade nån ny klänning så får vi köra på en gammal HM favorit. hej hopp

Inga kommentarer: