onsdag 16 april 2014

hallongrottor

Jag känner mig trött, mest hela tiden. det känns som det är nått skit i kroppen som inte riktigt bryter ut, tycker att antingen kan det bryta ut eller försvinna för jobbigt att vara halvdålig... så det blev ingen träning idag heller, så laddar till imorgon! hoppas på det bästa :)

Men det här med att bara vila har jag lite svårt för, så igår när jag sett veckans avsnitt av Game of Thrones (bra avsnitt!) och Biggest Loser så fick jag till att baka lite. jag tittade igenom Roy Fares bok och hittade Hallongrottor. det blev jag väldigt sugen på och jag har inte ätit en god glutenfri hallongrotta så tänkte ge det ett försök. det började bra, fin smet/deg som jag blev väldigt förvånad över. men sen flöt dom ut på plåten, hade kanske fungerat bättre i formar. men jag vet inte, kändes inte som den rätta smaken trots allt. men dom blev rätt fina iaf :) alltid något! 

Inga kommentarer: