måndag 14 april 2014

ny bikini

Inatt har jag verkligen fått sova ut, somnade strax innan elva och sov till kl 7 då klockan ringde. sååå skönt, fast var inte sådär jättepigg på morgonpromenad men det var bara att ta sig upp och gå ut och traska. det bästa med att gå innan frukost är att man gärna gå lite snabbare för att man längtar så mycket till gröten! :) jag åkte iväg till gymmet, trots att jag inte var direkt taggad. men som vanligt, när man väl kom dit så gick det superbra. bröst och axlar har börjat bli stående på måndagar numera.

sen kom jag hem och tvättade håret, skulle gjort det igår redan men orkade inte. hahaha, alltså - själva schampo och balsam-grejen är inte jobbig men sen när det ska bli torrt, ett långt och tjockt hår torkar aldrig! och det är så jobbigt att blåsa, men det får man ju göra så det är inte mer med det. så cyklade jag in till stan en snabbis, jag såg en bikini på Intersport som var väldigt mycket mig, men jag hade inte tid och prova då. så det gjorde jag idag och den var fin så den köpte jag :)

jag kan känna att sälja bilen var ett så sjukt bra beslut. lite tur i oturen att den inte gick igenom besiktningen och skulle kosta alldeles för mycket att reparera. visst att jag tyckte att jag cyklade överallt förut, men det var ju ingenting mot vad jag cyklar nu. och det är inte ens jobbigt! visst när det blåser jättemycket men den här vanliga blåsten som Kalmar alltid har den är man ju van vid nu. och det är så härligt att cykla, man kan välja vilka olika vägar man ska cykla och så ser man så mycket. det är dags för en ny cykel nu till våren, men min gamla pärla håller än så trampar nog på den ett tag till :)
Intersport, Etirel 129/99:- älskar billiga bikinis, då kan man köpa flera :)

med rätt ljus och vinklar så börjar det se bra ut :) 

Inga kommentarer: