lördag 8 februari 2014

flickan i glaskupan

Hallå! Trots åtta timmars sömn så var jag inte alls så pigg imorse, men solen tittade fram så det vara bara att gå upp :) jag avbokade cross cage-passet, jag hade ingen lust med det idag. så åkte och körde bara marklyft och bänkpress, några magövningar och lite rullande på foam rollern blev det också, jag kände av att kroppen var trött men har bestämt mig för att öka lite i marklyften varje vecka, så 90 kg åkte upp idag - det var kanske inte den bästa ryggen eller snyggast utfört men upp kom den :) alltid något!

en promenad i solglimtarna har jag hunnit med och ätit köttfärssås till lunch. vid kl 16 ska jag jobba, så jag vilar mig en stund på soffan :)

jag har i dagarna läst Vanessa - flickan i glaskupan av Carolina Gynning. jag gillade den första boken om Laura, den här var lättläst, men den levde inte upp till mina förväntningarna. Marcoeffekten av Adler-Olsen var riktigt seg, inte alls i klass som de böckerna han har skrivit innan. Nu måste jag läsa något riktigt bra känner jag! 

Inga kommentarer: