söndag 23 februari 2014

middag + Ledin

hejhej! det är alltid lika tråkigt att jobba när solen visar sin bästa sida, men efter jag slutat klockan tre idag så kom jag hem och åt ett litet lätt mellanmål sen gick jag till gymmet för veckans sista pass. det var dags för marklyft och mage, körde några set good mornings också. jag kände mig lite trött i kroppen så mesade med vikterna på marklyften men det tog ju bra ändå... sen kom jag hem och fixade middag :)
dagens middag! lax i ugn med sötpotatis och morötter, (brände broccolin...) och sallad på spenat, gurka, avokado och mango :) mums!! 

jag slökollade på mellon igårkväll, och så glad jag blev när Ledin uppträdde! om han hade tävlat så hade jag hejat på honom! här hittade jag ett klipp från Skansen, jag gillar Tomas Ledin :)

Inga kommentarer: