onsdag 12 februari 2014

snygga byxor och goa energibollar

jag startade dagen med ett bra benpass, sån hatkärlek på att köra ben! fattar inte hur det kan vara så jobbigt att gå utfallsgång till exempel, jag är helt slut efter ett set och då har jag bara tre kvar, härligt! jag är lite trött på raka marklyft för tillfället så kör lite annat istället, idag ändrade jag ordning på övningarna också. så jag /började med benpress/utfallsgång,  sen knäböj med stopp/draken, liggande lårcurl baksida/sittande lårcurl framsida, overhead squat/höftlyft + böj på bosuboll.

sen var jag och hälsade på mormor och morfar :) när jag kom hem därifrån så sken solen så jag passade på att gå en promenad i det härliga vädret. jag minns knappt när jag var ute och gick senast, förutom att gå till gymmet eller solariet - utan bara vara ute och gå... men det blir snart mer när solen tittar fram och det blir lite varmare, nu när det är så grått så gör jag hellre cardio inomhus.

en omgång energibollar slängde jag ihop nu ikväll, samtidigt som jag förberedde matlådan för morgondagen. jag stod i valet mellan energibollar och kärleksmums. men det var enklare och nyttigare med bollarna! :) 


lite suddig bild, men älskar de här byxorna från Röhnisch, linnet från HM är också bra :) 

Inga kommentarer: