torsdag 6 februari 2014

Lofsans magpass!

Skönt med en ledig dag igen, startade med tvätt och finalen av Paradise hotel. jag hejade inte på någon för jag tyckte inte att någon gjorde sig förtjänt av vinst, då den här säsongen var tråkig - ändå har jag sett varenda avsnitt, jag vet! men jag förstår inte hur hur Aina kan bli så sur för att Jeppe släpper kulan, det visste ju alla att han skulle göra? Så naiv, det jag inte förstår är att han släppte kulan så tidigt, hon skulle aldrig ha gjort det. jaja, skönt att det äntligen är över - hoppas att de kan sända en dansk eller norsk säsong nu? :)

sen blev det ben och magpass på gymmet, sinnes vad jobbigt det var idag! benen var helt slut efteråt, men det var bara att cykla hem och ta ut sista tvätten och duscha och fixa till sig för jag skulle möta upp mamma på lunch. en burgare på stars and stripes blev det, väldigt gott! jag är så himla shoppingsugen, men det finns inget roligt att shoppa! och så är jag så himla sugen på en solresa, är så trött på det här gråa vädret!

jag har även varit hos frisören och klippt topparna och färgat håret. det började bli slitet och var glanslöst , så nu mår det bra igen :) det blir en lugn kväll, tänkte kika något avsnitt Rome, frågan är vad jag ska se för serie härnäst?


jag kopierade Lofsans pass rakt av, men körde bara åtta minuter för jag hann inte mer. det räckte gott och väl, jag skakade som bara den och det brände gutt i magen! 

Inga kommentarer: