fredag 21 februari 2014

bra fredag!


jacka adidas, tights röhnisch

det blev en ganska händelserik dag det här med! startade med glödyoga som är stående mina lediga fredagar numera och körde lite armar efteråt. mina pull ups går bättre för varje vecka, det är så roligt, jag kämpade länge med dom :) lite träningsvärk i baksidan på benen har jag från gårdagens benpass, sådär lagom behagligt bara :) sen bjöd mamma o pappa med mig på lunch, det tackar man ju inte nej till! :) vi gick lite på stan och kikade också.

klockan fem var det dags för dagens andra pass, bröst med Johan. jag klarar 35 kg i bänkpress i dagsläget så nu är målet 40 kg, borde kunna fixas rätt snart då jag har ökat vikterna bra i den övningen :) imorgon blir det vila, mest för att jag jobbar i princip hela dagen och brukar vara rätt slut efteråt! det blev en lugn kväll här, superskönt! nu ska jag krypa ner i sängen , godnatt! 

Inga kommentarer: