lördag 27 april 2013

uprising



Tjena! Igårkväll så åkte jag o Åsa iväg till Malkars för att köra lite gym, men så övertalade hon mig att köra ett box-pass istället, det var överfullt på gymmet och tycker det är så tråkigt att träna då. Så sagt och gjort, vi körde box i en timme och GUD vad roligt det var!! och det var skönt att man hade någon man kände som man skulle slå med. Så nu blev Åsa glad då jag kan tänka mig att gå på det flera gånger :)

idag startade dagen med jobb 6,30 och jag slutade kl 15, nu har jag lagt ihop pappas födelsedagstårta. och det gick bra till marsipanmomentet, då började det krabba. men det blev fint till slut och nu ska jag äntligen få äta. prio ett var att få klar tårtan, allt annat fick vänta till den vart klar :)

ikväll blir det lugnt, så blir det att träna ben tidigt imorgon, roligt roligt!!

Inga kommentarer: