onsdag 3 april 2013

kill the poor


Igårkväll vart jag så himla trött så jag sov väl 10 timmar inatt, så idag har jag haft en himla massa energi. jobb 10-18 sen blev det en promenad med Åsa och vi tog ett stopp på Malkars och körde lite mage. det var tänkt ett pass bara på gymmet, men det var så härligt väder och fortfarande ljust när jag slutade och jag som suttit inne hela dagen var sugen på att komma ut lite :)

nu är jag trött och ska väl krypa ner med min bok, för ska upp tidigt imorgon - det blir spinning kl 8 :) jag ska dricka upp mitt te (dricker jämt te nuförtiden, men det känns som det mjukar upp halsen för ibland vaknar man med pyttelite halsont men så dricker man en kopp te och äter sin gröt så är det borta :))

PS! det är jättebra erbjudande på mitt favoritproteinpulver på gymgrossisten den här  veckan, samt gratis frakt!

Inga kommentarer: