torsdag 18 april 2013

trevlig torsdag

alltid lika härligt med ledig dag! kl 11 befann jag mig hos frisören, vi la i en "färgbomb" och klippte bort mitt slitna hår, jag var inte så sugen på att färga håret såhär tätt inpå sommaren, så den här "bomben" var ett väldigt fiffigt alternativ som Suss tipsade mig om :) nöjd & glad åkte jag därefter till gymmet för att köra ett tungt biceps/triceps o magpass. det gick riktigt bra så det var najs.

vid tretiden så hämtade min bror mig, så åkte vi ut till Hansa för bland annat paketletning till våran far som fyller år nästa vecka, tanken var att kika på lite kläder men vi åt en sen lunch på En trappa upp och vart precis proppmätta efter det, så vi orkade inte direkt prova några kläder, hehe. men det konstiga är att jag fortfarande har ont i magen, man brukar ha det när man är föööör mätt, men det går inte över så det känns som det var något jag inte tålde, märkligt....


Glad tjej på gymmet! 


Jättegod ceasarsallad, inga krutonger så förstår inte varför jag fått magont?...

Inga kommentarer: